Qui el pot demanar?
La persona interessada o mitjançant persona que actuï en representació.
Per actuar en representació d'una persona física o jurídica caldrà que acrediteu la representació per a qualsevol mitjà vàlid en dret. Podeu consultar el tràmit representació a tercers.
Com es pot demanar?
- PRESENCIALMENT, preferentment sol·licitant cita prèvia a l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
- TELEMÀTICAMENT, si fas clic al botó de "Tramitar amb certificat"
- ALTRES CANALS DE PRESENTACIÓ atès l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
Aquest apartat d'ajuda pot resultar-te d'interès si tens dubtes en tramitació electrònica.
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
S’aplicarà la taxa estipulada per l'emissió del certificat sol·licitat, d'acord amb l'establert a l'art. 6, epígraf 4 de l'ordenança fiscal número 11 Taxa per expedició de documents administratius.
- Certificat urbanístic,taxa per import de 63,60€.
- Certificat d'aprofitament urbanístic, taxa per import de 95,45€.
- Certificat d'existència d'edificacions i d'inexistència d'expedients disciplinaris, taxa per import de 381,90€.
- Certificat d'inexistència d'expedients de disciplina urbanística, taxa per import de 63,60€.
Mitjants de pagament
Podeu efectuar el pagament de la taxa per qualsevol dels següents mitjans:
• Per transferència bancària al compte de l'Ajuntament ES64 2100 8005 3102 0005 5528, indicant al concepte el codi TR033 seguit del DNI amb lletra de la persona sol·licitant .
• Mitjançant targeta de crèdit a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, només en tràmits presencials.
Recorda que has d'acreditar el pagament de la taxa quan presentis la sol·licitud, que no es tramitarà sense que rebem el comprovant conforme s'ha efectuat.
Servei
Urbanisme
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini d’emissió és d’un mes, a comptar des de la data de presentació de la sol·licitud; termini que restarà suspès si es demana una esmena o millora de la documentació d’acord amb el que preveu la normativa que regula el procediment administratiu comú.