Qui el pot demanar?
La persona interessada o mitjançant persona que actuï en representació.
Per actuar en representació d'una persona física o jurídica caldrà que acrediteu la representació per a qualsevol mitjà vàlid en dret. Podeu consultar el tràmit representació a tercers.
Com es pot demanar?
- PRESENCIALMENT, preferentment sol·licitant cita prèvia a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC).
- TELEMÀTICAMENT si fas clic al botó de "Tramitar amb certificat"
- ALTRES CANALS DE PRESENTACIÓ atès l'artícle 16.4 de la Llei 39/2015
Aquest apartat d'ajuda pot resultar-te d'interès si tens dubtes.
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
S'aplicarà la taxa estipulada per "Certificacions que requereixen comprovació de dades de padrons anteriors al vigent", art. 6 de l'ordenança fiscal número 11 Taxa per Expedició de Documents Administratius
Mitjans de Pagament
Podràs efectuar el pagament de la taxa per qualsevol dels següents mitjans:
• Per transferència bancària al compte de l'Ajuntament ES64 2100 8005 3102 0005 5528, indicant al concepte el codi TR046 seguit del DNI amb lletra del sol·licitant .
IMPORTANT! Caldrà fer constar al pagament el concepte TR046 seguit del DNI amb lletra del sol·licitant.
• Mitjançant targeta de crèdit a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, només en tràmits presencials.
Recorda que has d'acreditar el pagament de la taxa quan presentis la sol·licitud, que no es tramitarà sense que rebem el comprovant conforme s'ha efectuat.
Servei
Atenció a la ciutadania.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.