Qui el pot demanar?
Podran presentar la sol·licitud:
• En qualitat de persona propietària: les persones propietàries d’habitatges, subjectes passius de la taxa d’escombraries municipal. (Targeta principal)
• En qualitat de persona no propietària: les persones físiques en relació al domicili en el qual es troben empadronades. (Targeta Subordinada)
• Les persones jurídiques d’activitats comercials que generin residus assimilables als domèstics i que siguin subjectes passius de la taxa d’escombraries municipal.
En referència a un mateix domicili, es podran demanar fins un màxim de dues targetes subordinades a la targeta principal. Aquestes persones seran familiars o altres persones relacionades (majors de 18 anys) que acreditin viure al domicili.
Com es pot demanar?
- PRESENCIALMENT, preferentment sol·licitant cita prèvia a l'Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
- TELEMÀTICAMENT, si fas clic al botó de "Tramitar amb certificat"
- ALTRES CANALS DE PRESENTACIÓ atès l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
Aquest apartat d'ajuda pot resultar-te d'interès si tens dubtes.
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
Gratuït.
Servei
Medi Ambient.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.
No obstant, d'acord amb el compromís de qualitat establert per l'ajuntament de Viladecavalls, és de 15 dies en tramitació electrònica i lliurament immediat en tramitació presencial, sempre que es compleixin els requisits i s'aporti la documentació necessària.