Ajuntament

Tràmit amb certificat Llicència ambiental Annex II (FUE)

Whatsapp Correu

Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l’annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial que s’hi pretengui realitzar un cop autoritzades.

Tramitació

Qui el pot demanar?

La persona interessada o mitjançant persona que actuï en representació.

Per actuar en representació d'una persona física o jurídica caldrà que acrediteu la representació per a qualsevol mitjà vàlid en dret. Podeu consultar el tràmit representació a tercers.

Com es pot demanar?

  • TELEMÀTICAMENT des del servei e-TRAM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC) 

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any.

Cost?

S'aplicarà la taxa estipulada a l'art.6 de l'ordenança fiscal 9 Taxa per la Prestació dels Serveis d’Intervenció Administrativa en l’Activitat dels Ciutadans i les Empreses a través del sotmetiment a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable i pels controls posteriors a l’inici de les activitats

Consulteu si podeu beneficiar-vos dels beneficis fiscals establerts a l'art.5 de la mateixa ordenança.

Mitjans de Pagament

Una vegada rebut el formulari d'autoliquidació degudament complimentat, s'emetrà la Carta de Pagament corresponent per tal que pugis efectuar el pagament dins del termini especificat.

Recorda que has de respectar el termini màxim de pagament que s'indica i que la tramitació de la teva sol·licitud no es tramitarà fins que s'hagi rebut el comprovant de pagament.

Servei

Promoció Econòmica.

Termini màxim per resoldre i notificar

3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, amb caràcter general, però pot ser superior segons el contingut de la sol·licitud genèrica, en aplicació de l'article 24 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.

Documentació que cal aportar

Caldrà que adjuntis al formulari específic del tràmit, la següent documentació:

• Formulari d'Autoliquidació Taxa Llicència d'Activitats.

• Comprovant de pagament de la taxa.

• Documentació específica requerida a la fitxa de tràmit (projectes,certificats,etc...)

La persona interesada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.

 
Ajuntament de Viladecavalls
C/ Antoni Soler i Hospital, 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Podem ajudar-te?
Tancar
Baner Flotant Quadrat Telf Email
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic