Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada directament o bé un/a representant degudament autoritzat o autoritzada,
Si efectues el tràmit en representació d'una altra persona cal acreditar la representació . Si efectues el tràmit en representació d'una persona jurídica, caldrà que adjuntis els poders de representació.
Com es pot demanar?
- TELEMÀTICAMENT si fas clic al botó "Tramitar".
Per tramitar telemàticament caldrà que disposis de certificat electrònic. Si no en tens, i vols fer-ho, consulta el tràmit Sol·licitud de Certificat IdCat mòbil Només necesssites DNI, targeta sanitària i màxim 5 minuts del teu temps.
Per efectuar el tràmit de forma presencial a qualsevol oficina, és imprescindible demanar cita prèvia o per telèfon al 93 788 71 41.
En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
- ALTRES CANALS DE PRESENTACIÓ atès l'article 16.4 de la Llei 39/2015.
Aquest apartat d'ajuda pot resultar-te d'interès si tens dubtes.
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
Gratuït.
Servei
Alcaldia
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.
No obstant, d'acord amb el compromís de qualitat establert per l'ajuntament de Viladecavalls, el termini de resposta a les queixes i suggeriments presentants per la ciutadania és de màxim 30 dies hàbils des de la seva presentació.