Qui el pot demanar?
• Qualsevol persona major d´edat empadronada al domicili on consti la persona o persones que actualment ja no hi resideixen.
• Un interessat no empadronat, sempre i quan demostri l´interès legítim, com en el cas del titular d´un habitatge.
Si efectues el tràmit mitjançant un representant, recorda que cal acreditar la representació per formular sol·licituds, presentar declaracions responsables o comunicacions, interposar recursos, desistir d'accions i renunciar a drets. Per la resta de tràmits la representació es presumeix.
Com es pot demanar?
PRESENCIALMENT a Oficina d'atenció al ciutadà OAC
Per efectuar el tràmit de forma presencial a qualsevol oficina, és imprescindible demanar cita prèvia que es podrà sol·licitar al web municipal https://citaprevia.viladecavalls.cat/viladecavalls o per telèfon al 93 788 71 41.
En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
IMPORTANT!
Et recomanem que comprovis abans si l'administració a la qual vols presentar el tràmit, et permet fer-ho electrònicament. En aquest cas, pots presentar-ho des de casa sense desplaçar-te a cap administració.
Si has de tramitar presencialment, no oblidis que has de portar la sol·licitud i documentació que et demana l'administració a qui adreces el tràmit complimentada i signada.
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
Gratuït.
Servei
Atenció al Ciutadà.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació. No obstant, atès que es requereix informe preceptiu del Consell d'Empadronament aquest termini pot ser ampliat fins a un màxim de 6 mesos.