Qui el pot demanar?
Qualsevol persona que compleixi els requisits, directament o bé un representant autoritzat o autoritzada.
REQUISITS:
- La bonificació ha de ser sol·licitada pel subjecte passiu, persona física, titular del rebut de la taxa de residus.
- L’immoble pel qual és sol·licita l’ajut ha de constituir l’habitatge habitual del sol•licitant. S’entén per habitatge habitual aquell que figura al padró municipal d’habitants.
- Que tingui instal·lat i en ple funcionament un sistema d’autocompostatge vinculat a l’habitatge habitual eficient i continu, complementari a la selecció en origen de les altres fraccions de deixalles i en condicions que no causin molèsties als veïns ni problemes higiènics de cap mena.
- La quota de la taxa ha d’estar abonada. Aquesta reducció de la taxa té caràcter anual i s’aplicarà al rebut de l’exercici següent.
Com es pot demanar?
L'Oficina de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona té delegades les funcions de gestió i de cobrament dels principals tributs municipals. Atenent aquest conveni, podeu realitzar aquest tràmit:
TELEMÀTICAMENT, des de la seu electrònica Organisme de Gestió Tributària. Per realitzar el tràmit online és necessari que us identifiqueu mitjançant un certificat digital.
PRESENCIALMENT sol·licitant Cita Prèvia a Organisme de Gestió Tributària - Cita prèvia. En tràmits presencials caldrà que us identifiqueu mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
Quan es pot demanar?
Des del 2 de novembre al 31 de gener, ambdós inclosos.
Servei
Medi Ambient.
Termini màxim per resoldre i notificar?
3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d'aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment adminsitratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.