Com es pot demanar?
TELEMÀTICAMENT des del servei e-TRAM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC)
De conformitat amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions publiques, els següents col•lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
• Les persones jurídiques
• Les entitats sense personalitat jurídica
• Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col•legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col•lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
• Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
PRESENCIALMENT a <a title="Oficina d'atenció al ciutadà" target="_blank" href="https://www.viladecavalls.cat/guia/mapa/marcador/oficines-centrals-ajuntament-de-viladecavalls">Oficina d'atenció al ciutadà OAC</a>
En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
Cost?
S'aplicarà la taxa estipulada a l'art.6 de l'ordenança fiscal 9 Taxa per la Prestació dels Serveis d’Intervenció Administrativa en l’Activitat dels Ciutadans i les Empreses a través del sotmetiment a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable i pels controls posteriors a l’inici de les activitats
Consulteu si podeu beneficiar-vos dels beneficis fiscals establerts a l'art.5 de la mateixa ordenança.
Mitjans de Pagament
Una vegada rebut el formulari d'autoliquidació degudament complimentat, s'emetrà la Carta de Pagament corresponent per tal que pugis efectuar el pagament dins del termini especificat.
Recorda que has de respectar el termini màxim de pagament que s'indica i que la tramitació de la teva sol·licitud no es tramitarà fins que s'hagi rebut el comprovant de pagament.
Servei
Atenció al Ciutadà.
Termini màxim per resoldre i notificar
3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, amb caràcter general, però pot ser superior segons el contingut de la sol·licitud genèrica, en aplicació de l'article 24 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.