Ajuntament

Tràmit amb certificat Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat (FUE)

Whatsapp Correu

Per a activitats de baix risc, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica

Mitjançant la Comunicació prèvia d'obertura l’interessat posa en coneixement de l’administració l’inici d’una activitat econòmica de baix risc, de les incloses en l’Annex II de la Llei de simplificació i acompanya el projecte i certificat tècnics necessaris per al seu exercici.

Tramitació

Com es pot demanar?

TELEMÀTICAMENT des del servei e-TRAM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC) 

De conformitat amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions publiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

•  Les persones jurídiques

•  Les entitats sense personalitat jurídica

•  Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.

•  Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.

PRESENCIALMENT a Oficina d'atenció al ciutadà OAC

En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia. 

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any.

Cost?

S'aplicarà la taxa estipulada a l'art.6 de l'ordenança fiscal 9 Taxa per la Prestació dels Serveis d’Intervenció Administrativa en l’Activitat dels Ciutadans i les Empreses a través del sotmetiment a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable i pels controls posteriors a l’inici de les activitats

Consulteu si podeu beneficiar-vos dels beneficis fiscals establerts a l'art.5 de la mateixa ordenança.

Mitjans de Pagament

 

Una vegada rebut el formulari d'autoliquidació degudament complimentat, s'emetrà la Carta de Pagament corresponent per tal que pugis efectuar el pagament dins del termini especificat.

Recorda que has de respectar el termini màxim de pagament que s'indica i que la tramitació de la teva sol·licitud no es tramitarà fins que s'hagi rebut el comprovant de pagament.

Servei

Promoció Econòmica.

Termini màxim per resoldre i notificar

3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, amb caràcter general, però pot ser superior segons el contingut de la sol·licitud genèrica, en aplicació de l'article 24 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.

Documentació que cal aportar

Caldrà que adjuntis al formulari específic del tràmit, la següent documentació:

• Formulari d'Autoliquidació Taxa Llicència d'Activitats.

• Comprovant de pagament de la taxa.

• Documentació específica requerida a la fitxa de tràmit (projectes,certificats,etc...)

La persona interesada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques.

 
Ajuntament de Viladecavalls
C/ Antoni Soler i Hospital, 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Podem ajudar-te?
Tancar
Baner Flotant Quadrat Telf Email
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic