Qui el pot demanar?
Els pares o tutors legals del nadó que residirà al municipi o bé un representant autoritzat o autoritzada.
Si efectues el tràmit mitjançant un representant, recorda que cal acreditar la representació per formular sol·licituds, presentar declaracions responsables o comunicacions, interposar recursos, desistir d'accions i renunciar a drets. Per la resta de tràmits la representació es presumeix.
Com es pot demanar?
PRESENCIALMENT a Oficina d'atenció al ciutadà OAC
Per efectuar el tràmit de forma presencial a qualsevol oficina, és imprescindible demanar cita prèvia que es podrà sol·licitar al web municipal https://citaprevia.viladecavalls.cat/viladecavalls o per telèfon al 93 788 71 41.
En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
IMPORTANT!
Et recomanem que comprovis abans si l'administració a la qual vols presentar el tràmit, et permet fer-ho electrònicament. En aquest cas, pots presentar-ho des de casa sense desplaçar-te a cap administració.
Si has de tramitar presencialment, no oblidis que has de portar la sol·licitud i documentació que et demana l'administració a qui adreces el tràmit complimentada i signada.
Quan es pot demanar?
L’empadronament haurà de ser tramitat en el termini màxim d’1 any des de la data de naixement.
Cost?
Gratuït.
Servei
Atenció al Ciutadà.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.