Qui el pot demanar?
• Persones majors de 65 anys, persones pensionistes per jubilació o invalidesa, empadronades a Viladecavalls amb una antigüitat mínima d'1 any a la data de presentació de la sol·licitud, i que tinguin uns ingressos anuals igual o inferiors a 14.000´-€.
• Persones que tinguin atorgat el grau de discapacitat igual o superior al 33%, empadronades a Viladecavalls amb una antigüitat mínima d'1 any a la data de presentació de la sol·licitud, i que tinguin uns ingressos anuals igual o inferiors a 14.000´-€.
Si el tràmit l'efectua un tercer en representació del sol·licitant, caldrà que acrediti la representació per qualsevol mitjà vàlid en dret.
Com es pot demanar?
- TELEMÀTICAMENT si fas clic al botó "Tramitar".
Per tramitar telemàticament caldrà que disposis de certificat electrònic.
Pots consultar com presentar un tràmit per qualsevol d'aquests canals, a l'enllaç
Per efectuar el tràmit de forma presencial a qualsevol oficina, és imprescindible demanar cita prèvia o per telèfon al 93 788 71 41.
En tràmits presencials caldrà que t’identifiquis mitjançant DNI o qualsevol altre document identificatiu equivalent amb fotografia.
Quan es pot demanar?
Des del 5 al 23 de setembre de 2022 ambdós inclosos.
Cost?
Gratuït.
Servei
Benestar Social.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.