Aquest tràmit et permet comunicar a l'Ajuntament qualsevol incidència, com ara: clavegueram, calçada, voreres, senyals de trànsit, tapes d'arquetes, neteja, enllumenat, semàfors, jardins, parcs infantils... Per traslladar una queixa o suggeriment, caldrà que ho presentis pel tràmit específic " Queixes i Suggeriments "
Tramitació
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona interessada.
Com es pot demanar?
La comunicació d'incidències a la via pública pots tramitar-la complimentant el formulari Bústia d'incidències a la via pública
Quan es pot demanar?
Durant tot l'any.
Cost?
Gratuït.
Servei
Atenció a la ciutadania.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per respondre a una comunicació d'incidències a la via pública és de 15 dies.
En la resolució de la incidència no es contempla un termini preestablert, els serveis resoldran les incidències amb la màxima diligència possible.