Qui el pot demanar?
La persona que ostenti el càrrec de president/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
No caldrà acreditar la representació si els càrrecs estan vigents i inscrits al registre d'entitats municipal (REM). En cas contrari, caldrà adjuntar la representació per qualsevol document vàlid en dret.
Com es pot demanar?
- TELEMÀTICAMENT si fas clic al botó de "Tramitar amb certificat"
Aquest apartat d'ajuda pot resultar-te d'interès si tens dubtes en tramitació electrònica.
Quan es pot demanar?
Des del 18 de juliol al 15 de setembre de 2025, ambdós inclosos.
Cost?
Gratuït.
Servei
Participació Ciutadana.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.