Qui el pot demanar?
La persona que ostenti el càrrec de president/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
No caldrà acreditar la representació si els càrrecs estan vigents i inscrits al al registre registre d'entitats municipal (REM). En cas contrari, caldrà adjuntar la representació per qualsevol document vàlid en dret.
Com es pot demanar?
TELEMÀTICAMENT si fas clic al botó de "Tramitar"
Per tramitar telemàticament caldrà que disposis de certificat electrònic.
Pots consultar com presentar un tràmit telemàtic, a l'enllaç
Quan es pot demanar?
Des del 05 al 19 de setembre de 2022, ambdós inclosos.
Una vegada atorgada la subvenció, haureu de presentar la documentació justificativa mitjançant el tràmit "Justificació de subvencions per entitats sense ànim de lucre".
Cost?
Gratuït.
Servei
Participació Ciutadana.
Termini màxim per resoldre i notificar
El termini màxim per resoldre i notificar és de 3 mesos a comptar des de la recepció de la sol·licitud, o des de la data d’aportació de la documentació requerida, en aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o normativa sectorial d'aplicació.