Ajuntament

Tràmit amb certificat Comunicació d'incidències a la via pública

Whatsapp Correu

Aquest tràmit et permet comunicar a l'Ajuntament qualsevol incidència, com ara: clavegueram, calçada, voreres, senyals de trànsit, tapes d'arquetes, neteja, enllumenat, semàfors, jardins, parcs infantils... Per traslladar una queixa o suggeriment, caldrà que ho presentis pel tràmit específic " Queixes i Suggeriments "

Tramitació

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada.

Com es pot demanar?

La comunicació d'incidències a la via pública pots tramitar-la complimentant el formulari Bústia d'incidències a la via pública

Quan es pot demanar?

Durant tot l'any.

Cost?

Gratuït.

Servei

Atenció a la ciutadania.

Termini màxim per resoldre i notificar

El termini màxim per respondre a una comunicació d'incidències a la via pública és de 15 dies.

En la resolució de la incidència no es contempla un termini preestablert, els serveis resoldran les incidències amb la màxima diligència possible.

 

Documentació que cal aportar

No cal aportar cap documentació, encara que el formulari et permet annexar arxius amb la informació que consideris pertinent.

Normativa

Sentit del silenci

Per la naturalesa del tràmit no es contempla. 

Recursos

Per la naturalesa del tràmit no es contempla.

Ajuntament de Viladecavalls
C/ Antoni Soler i Hospital, 7-9
08232 Viladecavalls
Telèfon: 93 788 71 41
Podem ajudar-te?
Tancar
Baner Flotant Quadrat Telf Email
Projecte desenvolupat per Projecte desenvolupat per eCityclic i Proyecto web desarrollado por Semic